2725.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 6/6
3072 x 2048 pix
Japonský typ nahé bederky, tedy bederky bez flapu/ů v podobě nám známých tang, nebo string. Praktické užití: kdykoliv, kýmkoliv, kdekoliv.
Zaměnitelné s indiánskou nahou bederkou, tedy dá se to nosit i na letních indiánských táborech jako indiánská bederka.
Jedná se o velmi odvážný typ bederky,
která již stojí na pomezí plné nahoty. Pozor, prudce návykový, extrémně příjemný oděv.
2724.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 5/6
2048 x 3072 pix
Tyto plavky jsou na těle nejhezčí, když jsou mokré. Voda s látkou rokushaku umí doslova čarovat. Pokud budete chtít někdy nafotit někoho, kdo má na sobě rokushaku, tak doporučuji fotit za mokra. Textura látky pak vynikne. Vyšší lepivost mokré látky k nahé kůži estetice rozhodně pomůže. Oděv pak vypadá jako extrémně pevný, přestože je to vlastně jen kousek lehké látky. Je ideální nejen do bazénu, k vodě v přírodě, ale i do lázní, na masáže... jen to chce trochu odvahy, zejména tedy v tuzemsku, kde takové plavky tradici už dávno nemají.
2723.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 4/6
2048 x 3072 pix
V takových plavkách je radost plavat, či se opalovat. Je pak i radost dělat někomu radost, kdo se dívá. (Tedy pokud se takové plavky okolnímu eventuelnímu publiku líbí.) Je radost užívat si skrz ně nejen příjemných fyzických, ale i příjemných spirituálních pocitů, kterými tyto plavky k nahému tělu promlouvají. Dokonalou estetiku lidského těla (doslova) utahují do perfektního stavu. Nebojte se takových plavek. Nemusíte být ani indiány, ani Japonci, aby něco takového zakotvilo ve Vašem letním šatníku. Můžete být sami sebou - a nosit to. Já to tak dělám a funguje to. BTW, skrz takové plavky jsem se v jedné sauně seznámil s jednou velmi pohlednou dívkou, kterou jsem velmi pozitivně zaujal, takže se nemusí jednat hned o plavky ze škatule only for 4%...
2722.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 3/6
2848 x 4256 pix
Tento oděv si tělo chlaců a mužů přirozeně rovná tělo tak, jak je vidět na obrázku. Těsněji provlečená látka mezi nohama se stává sekundární kapsou váčku, kterému dává kompaktní a pevný tvar, na kterém se pak věk podepsat opravdu neumí a zárověň vzpíná úd vzhůru, což má svou silnou estetickou rovinu (rozhodně pro ty, kteří takový styl uložení penisu v oděvu preferují) a rovinu praktickou; dobře ukotvený 21th. prst (či druhý jazyk) je zajímavý benefit vylepšení přirozenosti male-těl, člověk má (může mít) větší pocit komfortu, bezpečí a jistoty. Nejen při běhu a plavání...; prostě kdykoliv.
Tento obrázek se mi více než jen líbí, tato hezká, jednoduchá a čistě provedená bederka snad ani nemůže mít lepší podklad.
2721.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 2/6
2454 x 3436 pix
Esteticky a prakticky ten nejlepší oděv pro gymnastiku a nácvik bojových figur. Tělo je svobodné, nahé a přesto zahalené. A kromě toho to vypadá naprosto skvěle. Je však dobré vědět, že ne všichni něco takového umí ocenit (a nebo se to odváží ocenit).
2720.
Japanese traditional strings ~ aka rokushaku fundoshi 1/6
2100 x 2940 pix
Z plátěného provazce do zvolna se rošiřujícího V. Slyšel jsem názor, že by ten předek, tedy ta kapota nad pohlavím, že by měla být ideálně bližší tvaru písmene V než U. Hodně pak určitě záleží na tom, z jakého úhlu pohledu se taková bederka hodnotí: na tomto obrázku je to bezpochyby V, obrázek ’awa rel 2721 je na pul cesty mezi U a V a ’awa rel 2724 je jasné U. Spíše než kategorizaci na U a nebo V bych tento typ bederky rozdělil na volné (volnější) a na těsné (těsnější). Těsné (těsnější) by pak odpovídaly kategorii V. Za sebe mohu prohlásit, že já to rád nosím opravdu těsné - a také červené, jako je tomu i na tomto obrázku. Ať už je to ale jakkoliv, tak důležité je, aby Vám / nám byl tento oděv na těle příjemným.
2718.
Art of Frank Frazetta, Vampirella #5 ~ Cover Painting "Cornered"
2012 x 3000 pix
With their raw physical power and formidable weapons, Frank Frazetta's warriors are not the kind of opponents you would want to meet on the battlefield -- even if you happen to be a fearsome T-Rex. This savage scene, from a peak period, is Frazetta's renowned masterwork, "Cornered," which was only his second cover ever to appear on the Vampirella title. Frazetta was a revolutionary artist, and in his May 10, 2010 obituary, The New York Times noted, "Frazetta helped define comic book and fantasy heroes like Conan, Tarzan, and John Carter of Mars. His signature images were of strikingly fierce, hard-bodied heroes and bosomy, callipygian damsels." Frazetta took the sex and violence of the pulp fiction of his youth and added even more action, fantasy, and potency, but he also rendered his works with a masterful painting technique seldom seen outside of Fine Art.
2715.
Art of Steve Dillon
Preacher, comics art
1988 x 3056 pix
Občas se setkám s otázkou, kterou se mne návštěvníci těchto našich stránek ptají, jestli jsem na kluky. Eventulene, jestli jsem na mladé chlapce. Pokud bych měl najít obrázek, kterým bych na tento typ otázek měl odpovědět, tak by to byl právě tento. K mé bederakařině bych měl rád rád takto vypadající trvalejší, ideálně pak trvalý protikus; krásnou mladou dívku, resp. ženu, která má tělo podle mého vkusu a na něm zajímavý oděv (nemusí to být vždy bederka) a... ten revolver je tam uz navíc. Tento její oděv považuji za dokonalý, na nahém
těle za příjemně hravý a její intimní krásu dokonale akcelerující. Svým způsobem je to taková... přiléhavá... celotrupová... moderní bederka.
Krásu spojení zdravých těl mužů, jinochů a chlapců s bederní rouškou však dokáži ocenit také, pochopitelně. Plně v mezích platného zákona. :)
Source: N/A - staženo z CBR datového formátu...
21.12. 2020
2714.
Art of Frank Frazetta
Tarzan At The Earth’s Core
1000 x 1618 pix
Odvážně se stvůře pustil na hřbet, na kterém se ještě nikdy nikdo nikam nevydal. BTW, toho stvoření je mi líto, nevypadá, jako by chtěl(o) zápasit.
2712.
Art of Frank Frazetta
Against The Gods
1033 x 1500 pix
Proti bohům; je asi jedno, jestli se pak člověk obrní pancířem a na tělo si vezme to nejlepší bojové vybavení - a nebo jestli se oblékne do pouhé nahé bederky, jako na tomto obrázku. To druhé je mi sympatické, protože to aspoň hezky vypadá.
Tento obrázek jsem hledal v dobré kvalitě opravdu dlouho a nakonec jsem jej s obrovskou radostí našel v HA.com; mnou původne nalezené verze, které jsem pokládal za kvalitní, náhle vypadaly v tomto srovnání mizerně. A tak je to se vším... úhel pohledu a srovnání; až se kolikrát divím, co jsem byl všechno schopen považovat za dobré a kvalitní. To se zdaleka netýká jen tohoto obrázku.
2711.
Art of Frank Frazetta
Flash Gordon and princess of Mongo
1280 x 1732 pix
Tanga pod řetězem. Jak to na tomto obrázku skvěle vypadá, tak je to stejně tak dokonalý nesmysl. Napnelizmus látky bederky nad pohlavím (zejména u muže) je tak akorát. Tělu je velmi přívětivý, neomezuje, skvěle doplňuje a vůbec... funguje. Tělu muže dává velmi ladné - doslova aerodynamické - křivky a... plochu. Nemohu si nevzpomenout na slova jednoho z nás, který tento povedený tvar tang s oblibou nazývá jako: kapota staré dobré Fordky
2710.
Art of Paul Gulacy
From Life on Other Worlds
1280 x 1647 pix
Dotek dvou světů - lidského v outfitu vizuálně přitažlivého noble savage a vyspělé civilizace z jiných světů / jiného času. Skvělá a hravá fantazie. Ne vždy my bederkáři musíme nutně ujíždět na indiánském základě. Ne vždy musíme nutně ujíždět jen na pánech / chlapcích nastřelených v jejich nahotě do našeho oblíbeného typu lehkého oděvu. Mohou se nám líbit i jiné světy a stejně tak se nám mohou přirozeně líbit i obederkované dívky / ženy. A představte si, že jsou i bederkářky, které na obederkované pány / chlapce naproto kašlou, protože se jim líbí zejména jiné obederkované ženy / dívky. Pokud mohu tento obrázek ohodnotit sám za sebe, tak.... tuze rád bych tuto divošku měl na blízku... sám tedy ideálně ve stavu dokonale vyladěné obederkovanosti. :)
Source: N/A - lost
16.12. 2020
2709.
Art of Bob Lubbers
Tarzan the Untamed, 1999
1280 x 1638 pix
2708.
Art of Frank Frazetta
Swordsmen in the Sky
2143 x 2806 pix
he fluidity of movement in this piece was achieved in opaque watercolor, and the varying density of the paint allowed some wonderful texture, especially on the planetary bodies. Signed in the lower left of the 9.25" x 12" matted image area. The illustration board is signed and dated 2003 by Frazetta on the reverse side.
2707.
Art of Bernie Wrightson
Conan Try-Out
2706 x 3000 pix
Robert E. Howard's sinewy Cimmerian has seldom been portrayed as savagely as in this barbaric try-out illustration for the Conan feature by Wrightson, who was just getting started as a comics pro at the time. Roy Thomas recalled: "Bernie actually did up a couple of sample Conan drawings... I was more enthusiastic about his work than Stan [Lee] was, but it was Stan's decision. So I figured I'd wait and do something with Bernie later, and of course, we soon did that 'King Kull' story, 'The Skull of Silence,' which was lovely." Created in ink on Craftint Duotone paper with an image area 11.5" x 13".
2706.
Art of Ron Embleton
The War of 1812 - Natives in Indian Territory
1250 x 1000 pix
A painting showing a band of Native American Indians having to move camp through the searing heat due to the fighting during the French Indian wars. The two natives on horseback carry supports and drag material for tepees behind them, whilst the women and warriors follow on foot behind, salvaging what they can from their past lives.
The sun blazes overhead and the figures are all clearly suffering from the intense heat. Below the main image, a Title 'Indian Territory' has been painted by Embleton, with a native inspired boarder and a peace pipe as decoration.
2705.
Art of Ron Embleton
The Winning of the West - The Nez Perce
1250 x 806 pix
The Nez Perce were an Indian Nation that lived in the Pacific Northwest of the USA. The Nez Perce split into two groups in the mid-19th century, with one side accepting coerced relocation to a reservation and the other refusing to give up their fertile land in Washington and Oregon.
2703.
Art of Ron Embleton
American History - The New Nation
1250 x 806 pix
This Board painted by Embleton for Finding Out magazine depicts early explorers of the Americas, Sailors pulling their boat through the shallows of the Mississippi, talking with native chiefs and also 3 portraits.
2700.
Art of Ron Embleton
The Winning of the West - Aftermath of War
1250 x 806 pix
This board produced for a double page spread of Finding Out magazine has three beautifully detailed panels as well as a Title section with a painted lasso and holstered revolver.
This set of paintings tells the story of the early railway lines that were built through Native territory. The small panel in the centre depicts hunters who were responsible for hunting buffalo in order to feed the Navies working on the Lines. The bottom panel shows cowboys on beautifully painted horses herding cattle.
2699.
Art of Ron Embleton
The Winning of the West - Cowboy and Indians
1250 x 761 pix
Evocative painting possibly used to illustrate the series 'The Winning of the West' (1972) in Look and Learn magazine.
2698.
Art of Ron Embleton
The War of 1812 - Redcoats and French Civil War
1250 x 647 pix
... painted board by Embleton with two main panels showing the Redcoats, one of whom is having his hat shot off, and a very stylistically moody panel depicting a French advance. ... one of the French to the right hand side of the marching soldiers is also having his hat shot off, possibly showing an example of Embleton's humour.
This board was painted for a finding Out magazine concerning the Revolutionary War.