Simple loincloth, basic construction.
1129.
Bodypainting, NovelArt - Tiger style
Foto, ink, 539 × 830 pix
Malování na tělo je velmi příjemnou aktivitou, která hezkým lidem velmi sluší a která bývá extrémně příjemná - tedy jak pro to živé plátno, tak pro malujícího. Ideální je mít toto živé plátno nahé, případně jen v bederce. Tanga (thong bederka) jsou zajímavým doplňkem tohoto umění. Rozhodně by konkrétnímu chlapci slušela i bederka s flapy; například úzké a dlouhé flapy z řemínku kolem pasu a splívající mu nad "tangama" mezi stehny? A opět je tu ta zvědavost, otázky bez odpovědí - co to bylo za akci, kdo to maloval a kdo jsou ti chlapci, jaký příběh je oblékl do takového oděvu, jak to probíhalo a co následovalo...? Pokud to víte, tak adresu mého ucha znáte. :)
Source: N/A - z archivů návštěvníků stránek
Originální obrázek před úpravou: zde
21.8. 2016
1128.
Bodypainting, NovelArt - Tiger style
Foto, 1000 × 1504 pix
Jako kluk jsem s kamarády obojího pohlaví občas podstupoval malování na tělo. Byl jsem malován a sám jsem také maloval. Byl to fantastický zážitek. Mělo to podobné výsledky, jako u tohoto chlapce, jen to nebylo na tak vysoké profesionální výši. Nejraději jsme se malovali jako indiáni, respektive při hře na indiány. Thong bederky i bederky s flapy byly běžně součástí malovaného těla, obešlo se to ale i bez nich. Já v mé roli malovaného preferoval thong bederku, s flapy to bylo taky bezva, plná nahota ale nakonec také nebyla špatná. Jisté edukativní konsekvence této hry pak byly, mimochodem, velmi příjemným bonusem... :)
Source (bigger collection, sharing-file server): www.4shared.com
Obrázek po úpravě a s jemnější texturou, zmenšeno na 539 x 810 pix: zde
20.8. 2016
1127.
Bodypainting, NovelArt - Night on the skin
Foto, 1000 × 1504 pix
Modrá thong bederka na modře pomalovaném těle chlapce v detailu. Ano, stačí pouhý provázek, který se
"oblékne kolem a mezi". Zadní část takové bederky víc nepotřebuje.
Pokud disponujete dalšími obrázky z této fotosérie a (nebo) pokud znáte www adresu stránek fotografa této fotosérie, pak mi prosím dejte vědět. Velmi rád bych zde u těchto obrázků nechal na jeho (její) stránky link.
Source (bigger collection, sharing-file server): www.4shared.com
Originální obrázek před retuší: zde
19.8. 2016
1126.
Zhuo Shu Liang, Creatint the Shield
Illustation, ink, 894 × 1024 pix
"...s tím štítem budu nezranitelný. Ani... (ještě tady kousek barvy, tááák..) ... dlouhé hromové hole bledých tváří ... (safra, no tak z té šmouhy udělám ještě jedno pero navíc) mne nezraní. A až vyříznu z těl nepřátel jejich skalpy... (hele, dochází černá) tak si je přivážu nad konce křídel k okraji štítu, světlé vlasy si ale přivážu pod hrot mého oštěpu... to se pak budou bizoni lovit... jako zajíci."
Source of a picture: part of contact information, not accessable by common enter
Home page of an autor: liangstudio.com
18.8. 2016
1125.
Christopher Wilson, Mayan indian in Mexico
Foto, 1200 × 800 pix
Z bederky je vidět jen její opasek a kousek flapu. Viditelné je skvělé a ten zbytek je dokonalý tak, jak jen lidské fantazie dokonalými bývají. Každý si zde může podle sebe domyslet to, co již vidět není. Já vidím flap nad kolena s opotřebovaným spodním okrajem. BTW, šířka flapu je jasně zřetelná a je přesně podle mého gusta.
Source: thisnorthernboy.tumblr.com
17.8. 2016
1124.
Charles William Jefferys, Champlain with Astrolabe
Oil, 1180 × 1400 pix
Příjemný běžecký oděv, na krátké i dlouhé trasy.
Source: www.questroyalfineart.com/
Originální obrázek před úpravou barev: zde
16.8. 2016
1123.
Patrick Prugne, Pawnee
Komiks, akvarel, 1200 × 1540 pix
Komiksový příběh, 19. století; o konfliktu mezi bělošskými osadníky a indiánskými kmeny.
Source: mediathequequimperle.blogspot
15.8. 2016
1122.
Patrick Prugne, Pawnee
Komiks, akvarel, 981 × 1253 pix
Bederka indiána věrně kopíruje barvy podzimu...? Její flap je jako tvář listu, od červené po popelavě šedou - jako když se padá časem podzimu až k branám zimy.
Source: cwjefferys.ca/
14.8. 2016
1121.
Lili Réthi, Temple of the Sun (by Evelin Sibley Lampman)
Book illustation, 894 × 1024 pix
"Cortez' conquest of the Aztecs is seen through the eyes of a 12-year-old boy, Chimal, as he lives through the year of fear, fighting and famine that saw the fall of the great Aztec empire. A great many facts about the Aztec life and customs are imparted through this fictional account. Mrs. Lampman appends a short bibliography and a glossary of Aztec terms. Illustrations of various areas in Tenochtitlan, today the site of Mexico City, help the reader to relate the terms of the story to the ancient situation. Libraries needing more easily digested information about Mexican and Indian history will find this to be a well-written account for the young reader."
Source: www.ebay.com
Source (text): www.kirkusreviews.com
13.8. 2016
1120.
Ivo Milazzo, Tiki
Illustation, 580 × 800 pix
Bederka s rodokmenem břehů amazonské řeky.
Source: en.2dgalleries.com
12.8. 2016
1119.
Lele Vianello, L’intéret pour les Amérindiens
Watercolor?, 450 × 566 pix
Flap žluté bederky má podle všeho i třetí rozměr; ten flapy získávají, pokud jsou tvořeny větším množstvím látky.
Source: cwjefferys.ca/
11.8. 2016
1118.
Charles M. Russell aka Ah-Wa-Cous, the Antelope
Letter illustration, watercolor, pen & ink on paper, 1024 × 820 pix
"In his letters to his many friends, Charles Russell (...) frequently wrote as one Indian to another, signing off with his Blood name Ah-Wa-Cous, the Antelope. When he invited an Easterner to visit, he might portray himself as a plains Indian and his correspondent as a woodlands Indian, while a Southwesterner would appear as a Navajo. In Maney Snows... Russell has shown himself and his wife Nancy as Blackfeet extending the welcoming pipe to two Sioux visitors. Short Bull, the recipient of this letter, could have been Jim Gabriel, who, as a performer with Buffalo Bill's Wild West when Russell saw him in 1907, was "fighting Sioux every day."
Source: www.sidrichardsonmuseum.org
10.8. 2016
1117.
Charles William Jefferys, Indians Playing Lacrosse
Illustration, pen and black ink over pencil, 1000 × 755 pix
Indiánské hry lacrosse bývaly velmi divokými eventy. Byly mezi indiány velmi oblíbené. Hráči na sobě při tom měli svůj běžný oděv, tedy často to byly pouhé bederky. Tohle byl, tedy mimochodem, můj velký klukovský sen, tedy být na hodině školního tělocviku jen v červené bederce s flapy (alternativa červeným trenýrkům)... Nezažil jsem to, co zažili jiní bederkáři. Čekejte příběh, je rozpracovaný, aktuálně je ve fázi konzultací.
Source: cwjefferys.ca
Alternativní obrázek - black & white: zde , 1200x805 pix
9.8. 2016
1116.
Charles William Jefferys, Champlain on Georgian Bay
Illustration, watercolour, 600 × 490 pix
A good tied loincloth, that belt seems to be a very stable platform for that flap.
Source: cwjefferys.ca
Alternativní obrázek - black & white: zde , 894x1024 pix
8.8. 2016
1115.
Charles William Jefferys, Champlain with Astrolabe
Illustation, ink, 894 × 1024 pix
Champlain with Astrolabe on the West Bank of Ottawa River, 1613.
What the hell.... is.... that pale face.... doing...?
Source: cwjefferys.ca/
7.8. 2016
1114.
Charles William Jefferys, Martyrdom of Brebeuf and Lalemant
Illustration - ink, Canada’s Past in Pictures, 918 × 960 pix
Vyvrcholení smyslu indiánského života; vítězství nad nepřítelem a umučení zajatců. Potom bylo dlouho nic, pak byl sex, kousek pod ním rodina, různé indiánské hry a lov. Za tím vším se pak někde dole krčil spiritualismus a vůbec všechno to indiánské duchovno, které my běloši tak rádi ochutnáváme; ti kvalitnější z nás, pochopitelně, za doprovodu příslušného white-hate sebemrskačství.
Source: cwjefferys.ca
6.8. 2016
1113.
Ken Gunall, Encampment
Foto, 800 × 599 pix
Kouzelné dny barevného podzimu. Podzimní Slunce se ještě naposledy vzepne v průzračné obloze. Ještě naposledy zahřeje svět svými paprsky tak, že se dá být venku i jen v bederce. Padající listí voní jako ozvěny krásných letních příběhů. Ideální čas se ještě naposledy před zimou zastavit a...vychutnat si třeba kreslení na kůži.
Source: new.liveauctioneers.com
5.8. 2016
1112.
Theodore B. Pitman, Custer's last stand, 1952
Oil on masonite, 3200 × 2096 pix
"...jako dítě jsem měl coby indián velmi divoké intimní představy. Některé byly i velmi kruté, přesně v duchu skutečných indiánů. Jedna z nich byla o tom, jak v bitvě přemůžu mladého bojovníka, kterého pak, nejlépe ještě živého, rozříznu nožem od pohlaví až po klíční kosti a (cenzored)."
Ten ležící indián v červené bederce (zhruba uprostřed obrázku u spodního okraje) mi připoměl jednu mou diskuzi s jedním s hobbystů před lety. Ano, bavili jsme se tehdy o indiánském mučení zajatců.
Source: christies.com
4.8. 2016
1111.
R. D. Anthony, Apache War Party
Gouache on paperboard, 2048 × 1329 pix
"...tak si konečně vyber. Jeho zbraň a nebo skalp."
"Hmm.. a co kdybych si nechal obojí? Ulovil jsem ho stejně já."
"Jsou dva, nás je pět. Lovíme společně, o trofeje se tedy rozdělíme spravedlivě..."
Source: artsalesindex.artinfo.com
3.8. 2016
1110.
Frederic Remington
Oil en grisaille on canvas, 2048 × 1425 pix
"Sideways fell into the River, Plunged Beneath the Sluggish Water."
Na motivy příběhu Hiawatha, alternativa obrázku č. 1102.
Source: co.blouinartinfo.com
2.8. 2016
1109.
Amédée Joullin, Offering the pipe to thunder
Oil on canvas, 3200 × 1896 pix
Ne vždy si přední flap najde své přirozené místo mezi stehny. Občas prostě odpočívá na stehně. Nalomená sebejistota bederkáře se pozná obyčejně tak, že si svůj přední flap neustále mimoděk upravuje tak, aby splýval mezi stehny. Pokud je ale nositel bederky mezi dobrými přáteli, tak na něco takového, jako je třebas hlídání pozice předního flapu, obyčejně z vysoka kašle.
Source: christies.com
1.8. 2016
This page is part of a website project dedicated to loinclothed theme. Homepage is
here.